Vilken dag!

Detta har verkligen varit en bra och positiv dag! Och bättre kan det ju faktiskt bli med, om Arsenal vinner över Everton ikväll ;-D Mycket positivt har ju det ju varit idag, 1. Inga hål i tänderna 2. Billig tandläkarkostnad 3. Godkänd på hemtentan. En sak har iofs inte varit så bra, hade spränghuvudvärk mellan klockan 11-15.. Så tyvärr missade jag föreläsningen som jag ville gå på :( Men allt det positiva väger faktiskt upp det där.
 
Till matchen ikväll får vi besök, Dan skulle komma över och kolla på fotbollen med oss. Alltid skoj att vara fler som ser matcherna tillsammans tycker jag. Lär nog vara rätt trött efter matchen, känner redan att jag börjar bli lite trött. Men matchen måste man ju se, det får jag bara inte missa. Sen är det alltid lättare att hålla sig vaken när man har besök, för då känns det ju fel att gå o lägga sig o sova. :)
 
Hoppas att ni har en fin kväll, vi hörs mer i morgon :-)
 
Puss&Kram

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback