1 Februari.

Ny månad då! Januari har bara swischat förbi tycker jag, det var ju för bövelen nyårsafton nyss? Jaja, idag vaknade jag kl fem, men gick inte upp förens några minuter över sju. Kunde inte sova längre för att min näsa är jobbig och slemhostan är här.. Trodde ju att det skulle bli bättre idag men näe det gick åt andra hållet.

Idag blir det att ta det lugnt, ska försöka ta mig ut på en promenad med om kroppen tillåter det. Idag är också dagen då vi får reda på matte-tentan som vi hade i mitten på januari.. Usch så nervös jag är, kommer sitta o kolla på sidan där vi ska få in poängen typ varje halvtimme haha... Känner mig ju jäkligt osäker eftersom jag vet att jag blandade ihop lite saker på en av frågorna.... Jaja vi får väll se, i värsta fall finns det ju omtenta.

Jag har precis duschat och tvättat håret, snart är det dags för frukost, min mage kurrar som tusan. :-p

Hoppas att alla ni har en bra dag! Hörs lite senare. Puss&kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback