Är i himmlen. :)

Vi har precis ätit världens godaste mat, det blev verkligen riktigt lyckat!Vi åt kalvstek med ugnsrostade rotfrukter och så hade vi även hela vitlöksklyftor i. Skulle kunnat äta hur mycket som helst :-)

Idag har jag fått massor plugg gjort, hela förmiddagen gick åt till att skriva på inlämningsuppgiften, och jag klarade att bli klar med den. Så himla skönt att ha den klar, nu kan jag ta det lite lugnare några dagar. På eftermiddagen skulle jag gå ner på stan, men hann bara komma dit så började jag bli lite småyr i huvudet så jag gick hem igen.. Lite jobbigt sådär =/ Men så fort jag kom hem och drack lite vatten så blev det bättre.

Just nu sitter jag och älsklingen och kollar på På spåret, passar på att blogga lite med ;-D Ska stänga av datorn nu och umgås med min sötis.

Kram på er!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback