Dimma.

God morgon. Eller dimmig morgon.. :) Shit vilken dimma det är, ser ju knappt ut. Hoppas att ni har sovit gott iallafall, det har jag, men är ändå seg som tusan, vet inte varför..

Idag ska jag försöka plugga lite igen, läste ju klart engelska texten igår och idag är det tänkt att jag ska börja skriva på första inlämningen i denna kurs. Får se om jag orkar med det. Annars så är det inte så mycket planerat, jo jag ska iväg på en promenad och i eftermiddag och gå förbi mammis lägenhet och ge kissen mat, mamma jobbar hela dagen, morgon till kväll, så tänkte att det kunde vara snällt både mot henne o mot katten.

Tvättstugan senare i eftermiddag/kväll med, så nu vet ni hur min dag kommer att se ut. ;-D

Kram på er.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback