Hej på er!

Så var det tisdag då, Fettisdagen! Får se om det blir någon semla idag, är inte direkt sugen på det nu men jag kan ju ändra mig. Tycker att det är tillåtet att äta semla idag för jag ska ju ändå träna ikväll! :-)

Idag vaknade jag av älsklingens väckarklocka 6.15 och kunde inte somna om efter det så jag gick upp strax innan sju. Idag är en ledig dag igen, utan plugg och så vidare, men i morgon är det skola, ska träffa min grupp och grupparbeta då. Så får passa på att ta det lugnt idag. :)

Snart ska jag ta och måla naglarna, väntar bara på att älsklingen ska bli klar i badrummet så jag kan stänga in mig där. Annars luktar det aceton och nagellack i hela lägenheten.. :p

Ha en bra dag så hörs vi lite senare!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback