Hejhopp!

Nu har jag slagit mig ner i soffan, äntligen. Förmiddagen gick åt till plugg... På eftermiddagen var jag över hos en kompis och hans dotter och busade lite :-) Det var skoj. Vet faktiskt inte vad jag har gjort mer, är helt slut i huvudet eftersom jag inte sovit allt för mycket, hoppas på bättre sömn inatt.

Har lagat mat också, idag blev det köttfärssås (hjortfärs) och ris. Fick inte i mig alls mycket mat, lika dant till lunch och igår kväll... Tror det är magkatarr för jag har haft så här förut, skitjobbigt är det. Får ont i magen och mår illa av minsta lilla mat jag äter. Hoppas att det går över snart, blir så trött på´t. Jag är ju faktiskt en storätare igentligen, brukar äta mycket mat och jag känner knappt igen mig själv nu..

Aja... I morgon blir nog en bättre dag, måste tro det iallafall. Kram på er.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback