Hejhopp.

Hej på er. Hoppas att ni har sovit gott? Jag har sovit bra när jag väl somnade, hade sån jäkla rethosta igår kväll när jag skulle sova så var vaken längre än tänkt. Men men så kan det vara. Idag känns det iallafall bättre i kroppen, ingen feber sen i går eftermiddag så det är ju bra. Får hoppas att hostan och snuvan kan gå över snart med.

Eftersom jag inte mår helt 100 än så blir det ytterligare en lugn dag här hemma. Men ska iallafall försöka komma iväg till Hemköp, behöver köpa hem lite saker. Kan vara skönt att komma ut med, blir tokig på att sitta här hemma hela tiden.

Nu ska jag ta och äta lite frukost, (en smörgås och pizzabiten som blev kvar från igår) :-)

Hörs lite senare. Kram kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback