Hejsan!

Insåg precis att jag missade att skriva här igår, sorry för det... Det blir nog lite sådär med bloggandet nu när jag har praktik, är så himla trött när jag kommer hem om dagarna, igår när jag kom hem hade jag feber med, men tog en tablett så gick febern ner så vi kunde åka och storhandla på City Gross..

Febern är tillbaka idag :( Men har varit på praktiken ändå, började 6.15 och drog därifrån strax efter klockan två. Skulle slutat en timme tidigare igentligen men hade handledarsamtal för att vi inte har hunnit prata och planera innan idag. Så nu sitter jag hemma med nästan 38 graders feber, not so nice... Brukar ha ganska låg temp annars när jag är frisk så nu kan man säga att jag är trött. Blir att vila i soffan resten av dagen, yrar i huvudet men har tagit en tablett så febern går väll förhoppningsvis ner snart.

Nåja slut på tråkigheterna, hoppas att ni andra har en bra dag! Det är ju så himla fint och varmt väder ute! Vi har varit ute hela förmiddagen på praktiken och lapat sol. Niceigt arbete man har alltså ;-)

Kram på er.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback