Helg!

Hej på er. Slutade jobbet för ca en timme sen, så har varit hemma en liten stund nu. Himla skönt med helg nu vill jag lova. Det gick bra att jobba idag, ungarna var väldigt snälla :) Det var inte så många där idag, sju stycken.. Men det var nice att det kunde vara lite lugnt så här en fredag!

Nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hem. Sen blir det matlagning vart efter. Är ganska hungrig eftersom jag åt tiiidig lunch idag, strax innan kl elva åt jag, skulle ju dra hemifrån vid halv tolv så.

I morgon måste jag på jakt efter ett svart nagellack, kanske även ett vitt. Ska bli himla kul att göra massa olika mönster med den där nageltejpen som jag fick hem här om dagen. Har en idé på hur nästa mönster ska vara, ska fixa det så fort jag köpt svart nagellack.

Hoppas att ni har en lugn fredagskväll! Det kommer iallafall vi ha. Får se om jag uppdaterar något mer ikväll annars så hörs vi igen i morgon! Puss & Kram!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback