Hemma.

Sorry för att jag inte uppdaterade något i morse, var helt enkelt inte alls på humör när jag vaknade och jag orkade verkligen ingenting typ. Känns lite bättre för tillfället men inte så mycket, är grymt trött så ska nog ta och vila lite snart.

Idag träffade jag ju min grupp i Linkan, gick igenom redovisningen, snackade massa strunt och sen åkte hem ;-D Skönt att det inte blev en lång dag, med tanke på mitt humör.

Ikväll är det fotboll som gäller på tvn. Champions league, hoppas att jag orkar hålla mig vaken. Men det tror jag, det kommer en kompis över hit och ser matchen med oss.. :) Då kan man ju inte bara gå o lägga sig innan matchen är slut hihi :)

Hörs lite senare! Kramar.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback