Kväll redan.

Den här dagen har gått riktigt snabbt! Förmiddagen gick åt att ta det lugnt och även plugga lite. På eftermiddagen var jag hos frisören och klippte mig, riktigt nice att få bort det slitna! Köpte även hårfärg nere på stan så jag kunde färga håret när jag kom hem. Blev faktiskt riktigt nöjd med nya hårfärgen! Kommer nog bli en aning ljusare med när man tvättat det ett par gånger.

Hämtade ett paket på Hemköp på vägen hem som innehöll min nya Onepice. Den sitter jag med i soffan ikväll. Mys :)
Idag till middag blev det baconinlindade daddlar och pasta, det är ju såååå gott!!

Det har verkligen varit en bra dag från morgon till kväll. Nu ska jag fortsätta att se på tv, blir nog en tidig kväll med för jag är ganska trött nu!

Ha det så bra så hörs vi i morgon! Puss och kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback