Lättlagat.

Hejsan! Idag blev det lättlagad "mat", vi åt smörgås och te. Vi har verkligen varit lite sådär med matlagning den senaste tiden, men det är för att vi har varit/är småsjuka... Jag är väll relativt frisk men slöheten hänger i än =/

Idag var det ju skola mellan 10-15, två inte så intressanta föreläsningar, var rätt trött på eftermiddagens föreläsning så höll på att somna haha. När jag kom hem så kollade jag lite på tv och bara slöade i soffan. Hoppas på att vara piggare i morgon för då måste jag verkligen plugga. Satsar på att bli klar med den första inlämningsuppgiften i denna kurs i morgon, den ska ju vara inne på måndag men kan vara skönt att inte vara ute i sista stund med arbetet.

Hoppas att ni har en trevlig kväll! Kram på er.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback