Lördag!

Hej på er. Glömde visst bort att blogga mer igår, var så jäkla trött eftersom jag vaknade så tidigt så hjärnan funkade inte som den skulle på kvällen haha. Men nu är jag pigg igen, vaknade vid 06.10.

Idag ska jag städa lite tänkte jag och senare i eftermiddag ska vi gå på Peking Fanz årsmöte. Kommer nog bli trevligt tror jag, inte städningen då men årsmötet. :) Igår var för övrigt en väääldigt lugn dag, var hemma hos en kompis och fikade på morgonen/förmiddagen och sen på eftermiddagen tog jag det lugnt hemma, förutom promenaden då.

Jag ska snart ta och äta frukost, fundear på en promenad efter det bara för att.....

Kram på er.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback