Lördag!

God morgon! Hoppas att ni har sovit gott? Jag har sovit sådär. Men är skapligt pigg iallafall. Jag har precis tvättat håret. Sitter och väntar på att det ska torka, om ca två timmar ska jag ner till stan och köpa nytt nagellack! En jättebra sak som jag såg på Wrapp är att jag har fått ett presentkort på Lindex 50 kr, så då kan jag köpa två nagellack för det presentkortet och sen kanske nått extra bara för att det känns dumt att bara betala med det ;-) Jag vill ha ett svart, ett vitt och sen kanske nått guldigt. Får se vad jag hittar.

Nu ska jag se lite på Nyhetsmorgon *standard en lördagsmorgon* :) . Vi hörs lite senare! Kram på er.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback