Mätt.

Idag har jag äntligen kunnat äta ordentligt med mat utan att få ont i magen och må illa. Till lunch blev det ris och köttfärssås från igår, och till middag ikväll blev det stuvade makaroner och falukorv. Mycket gott och jag skulle kunna äta ännu mer även fast jag är mätt haha.

Det har inte hänt allt för mycket idag, har inte haft någon som helst motivation till att plugga så det får jag ta på fredag.. På förmiddagen tog jag det bara lugnt här hemma, efter lunchen tog jag en promenad bort till min mor och gav lilla Leo mat. :) Eftermiddagen och kvällen har än så länge gått åt till matlagning och tvättstuga.

Snart är det fotboll på tv. Heja Sverige!! :-)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback