Semla. :)

Jag har precis tryckt i mig en semla och druckit en kopp kaffe! Blev ju ingen semla på Fettisdagen eftersom det var mitt i veckan.. Var ju nere på stan en sväng förut, var inne på Lindex och hittade tre nagellack som jag ville ha. Det blev ett svart, ett vitt och ett guldigt. Har provat det svarta nu iallafall tillsammans med ett rosa, bild finns under detta inlägg :-)

Jag gick även förbi Hemköp på vägen hem och hämtade ett paket. Det innehöll en väska som jag hade beställt nu i veckan, riktigt snabb leverans. Fick leveransbesked redan igår men orkade inte hämta det efter att jag hade jobbat. Ska ta bild på väskan om ett tag så bilden dyker upp här på bloggen vart efter.

Sitter och väntar på att Arsenalmatchen ska börja, ca 1 timme och 20 minuter kvar.

Hoppas att ni har en bra lördag! Hörs lite senare igen. Puss&Kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback