Skitväder.

Det har visst inte blivit någon mer uppdatering sen i morse.... Förmiddagen gick åt till liiiite plugg men mest vila.. Segstartad måndag. Efter lunchtid så var jag över hos en kompis och såg på en film, vi såg The house at the end of the street, den var helt okej men inte mer, trodde nog att den skulle vara lite mer fart på ;-D Men som sagt helt ok.

Efter att jag kom hem från kompisen slog jag på Spotify och lyssnade på några låtar men sen kände jag mig för jäkla rastlös av att bara vara hemma så jag slog en pling till min älskling och frågade om han ville ha sällskap hem från jobbet, det ville han, så det blev en promenad ner till hans jobb (ligger typ vid hamnen), sen gick vi hem tillsammans i det underbara vädret. ;-D Skulle nog tänkt på att tvätta bort mascaran först innan jag gick ut haha. Det var inte mycket kvar av den när jag kom hem, hann torka bort det mesta under promenaden :-) Men så kan det vara.

Känner mig rätt trött och matt ikväll, inte alls sugen på mat så det fick bli en kopp te, inte likt mig!? Får hoppas att jag kan vara lite hungrigare imorgon istället, är mest törstig idag bara.

Ha en bra kväll! Hörs igen i morgon!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback