Skoldagen slut.

Eller ja den var slut för ca en timme sen, har varit hemma sen halv fyra typ. Det har gått bra med grupparbetet idag och vi har kommit väldigt långt. Vi har några saker kvar bara och det ska vi arbeta med på tisdag i Linköping. Blir att åka Campus-bussen dit med ett par av de andra i gruppen.

Snart är det dags att dra ner till tvättstugan, inte alls taggad kan jag lova. Men det måste ju göras så har inget val.. Ikväll är det iallafall fotboll på tv igen så det är nice, då har jag något att se fram emot!

Grymt godissugen med!! Men det är ju bara torsdag och jag SKA vänta till helgen. :) Vissa dagar är värre än andra.. men jaja, nu ska jag sluta skriva här och packa lite tvätt istället. Hare!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback