Slapp dag.

Redovisningen i skolan gick bra, var inte ett dugg nervös denna gång heller. Sen var jag en sväng hos en kompis och drack lite kaffe innan jag skulle hem och käka lunch.. Har även hunnit med en promenad och nagelmålning, resultatet på naglarna finns på bild här under.

Snart ska jag sätta igång att laga mat, måste göra det tidigt idag eftersom matchen på Parken börjar 18.30. Ska bli riktigt skoj att se på IFK Norrköping igen, har saknat det! Det är bara att pälsa på sig ordentligt, jag ska ha min Onepice på mig och sen termobyxor och IFK-jackan.

Hoppas att ni har en bra dag, det har iallafall jag och den bara fortsätter :) Hoppas på en vinst mot gårdarna med så blir det perfekt.

Puss o kram!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback