Söndag..

Jaha då var det söndag åter igen, känns som att det var nyss det var söndag.. :) Just nu sitter jag och tittar på Nyhetsmorgon, de bakar kakor... Ser så gott ut :)

Jag har faktiskt tänkt att baka en sockerkaka idag, den ska bli glutenfri så att stefans mor och min mor kan äta den. Tycker att det kan vara lite kul att ha glutenfritt kaffebröd i frysen så man bara kan ta fram det om man får besök. Ska nog baka bullar i veckan med ;-)

Idag ska vi åka till City Gross och handla lite mat. Har inte kommit iväg dit förens idag, vi har ju varit sjuka både jag och älsklingen och i veckorna har det varit fullt upp. Får se vad vi hittar på efter det, tar ju en stund eftersom vi åker buss både dit och hem.

Hoppas att ni mår bra! Vi hörs lite senare. :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback