Tisdag.

God morgon! Eller ja god förmiddag, hoppas att ni har sovit bra? Jag har sovit rätt kasst inatt, somnade vid halv elva och sen låg jag vaken mellan 2-5.... sen somnade jag om en timme innan älsklingens klocka ringde och varit vaken sen dess.. Den här dagen kommer nog bli rätt seg känner jag på mig. Får ta en promenad om en stund så kanske jag piggnar till.

Idag ska jag försöka plugga lite, om jag har orken till det, annars får jag ta det i morgon. Det är ju ingen bråska än så länge.. Det blir iallafall ingen träning idag eftersom jag var sjuk i helgen och är inte kvitt hostan riktigt än... Så jag avvaktar med träning och tar det nästa vecka istället.

Hörs lite senare :-) Kram på er så länge.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback