Tjenixen.

En tanke slog mig för en liten stund sen, det är fortfarande ljust ute och klockan har precis paserat 17.00. Det är så najs så nu blev jag lite glad :)

Idag har jag som sagt varit hos mamma och fikat och hälsat på Leokissen. Det var trevligt! Efter att jag hade varit där så gick jag ner på stan och köpte godis, har ju min onyttiga dag idag vetni :) Blev inte så mycket godis men det lär räcka ikväll iallafall. Köper alltid lösviktsgodis på gottegrisen vid Guvagott. Bästa godisaffären faktiskt om ni frågar mig.

Ikväll blir det lugnt, jag har inte så mycket energi kvar efter denna dag, mycket promenerande blev det. Vi ska väll iallafall laga mat, får se vad det blir bara, vi har inte bestämt oss än... Väntar på att Stefan ska komma hem från jobbet så ska vi nog kolla på det då.

I morgon är det fredag! Kram på er!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback