Äntligen!

Har försökt att komma in på bloggen halva eftermiddagen men det har inte velat funka..... Men nu så! Idag har jag jobbat från 7.15-12.00. Sen gick jag hem, det var meningen att jag skulle ut igen för att gå till skolan, vi hade nämligen föreläsning kl 13. Men när jag kom hem var jag så jäkla trött så jag tänkte vila en stund i soffan, det slutade med att jag somnade och vaknade strax efter kl ett. Aja baja alltså. Men det löser sig nog ändå, får kolla på powerpointen om det läggs ut någon från föreläsningen. När jag hade vaknat till liv igen så satte jag mig o pluggade istället. Håller på o läser en bok som heter "One child, two languages", ganska intressant men det mesta känns liksom ganska självklart i boken, men en del anteckningar blir det ändå.

Satt en stund och pluggade nu igen efter en fikapaus, hade en kompis här en stund med hans dotter. Mycket trevligt måste jag säga :-D Piggnade ju till iallafall så jag orkade fortsätta med plugget.

Nu sitter jag och väntar på att Stefan ska komma hem från jobbet, får se när det blir. Sen blir det nog lite matlagning, är inte jättehungrig än men kanske blir det lite senare.

Ha det så bra så hörs vi nästa gång! Kraaaam!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback