Förbereder...

Har den senaste stunden suttit och kollat upp litteraturen till nästa kurs i skolan, en kurs som handlar om språket. Reserverade 7 böcker, sen är det ett par engelska artiklar som jag inte kan hitta riktigt, men det löser sig nog tills kursen börjar den 22 januari. Kursen som vi håller på med nu tror jag slutar den 17 när det är tenta. Länge sen vi hade salstenta nu så det är lite nervöst. Blir en hel del plugg den närmaste tiden, även fast ganska mycket har sjunkit in redan under kursens gång så kan det vara bra att läsa på lite mer.

För övrigt har jag ont i magen som fan fortfarande, har inte kunnat äta något än heller, lite irriterande, men det blir värre i magen när jag äter så vill inte bara tvinga i mig massa mat.... Så mycket som vi åt och drack på nyår, magen är nog mer än nöjd. ;-D

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback