Fredag!

God morgon! Idag vaknade jag klockan 05.05.. Låg vaken till 8.05 för att sen somna om i 40 minuter, det var välbehövligt kan jag säga för fy fasikot va trött jag var när jag vaknade första gången. Somnade runt tolv inatt så det blev ju inte så många timmars sömn.
 
Nu sitter jag här och försöker vakna till, ska snart äta lite frukost. Magen känns bättre idag *äntligen*, så jag hoppas att det kan hålla sig så resten av dagen också. Ska över till en kompis på fika om ett par timmar, sen ska jag ner till skolan och hämta en bok som jag har reserverat inför nästa kurs, så det blir väll att läsa den sen när jag kommer hem antar jag. Ska försöka hinna med lite tentaplugg med. Mindre än två veckor kvar till tentan. Men som sagt, ganska mycket har satt sig redan av allt vi har läst så det är bara finslipning av kunskaperna som gäller. :)
 
 
Hoppas att ni alla får en bra dag, för det tänker jag ha! Kram

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback