fullt upp idag.

Hej på er! Idag har jag som sagt jobbat, 12-16, innan det blev det lite pluggande. Efter att jag slutat jobba så drog jag hem en stund för att lite senare gå ner till stan och möta upp älsklingen, vi skulle nämligen käka middag på Subway, riktigt gott som vanligt :-) Sen tog vi en sväng på stan, även fast vi gjorde det i helgen också, måste ju passa på när man ändå är i närheten.

När vi kom hem så satte jag igång med att göra eget nyttigt knäckebröd. Blev helt okej för att vara första gången. Nästa gång tror jag att jag ska göra det ännu tunnare än nu. Det ska få svalna en stund till innan jag lägger det i någon burk. Knäckebrödet bestod av bland annat solrosfrön, pumpakärnor och sesamfrön. Mycket nyttigt, smakar som godis ;-D

Om nån timme är det dags att sova, för i morgon är det jobb som gäller morgon/förmiddag. Jag jobbar 7.15-12.00. Och sen kl 13 har vi föreläsning i skolan. Blir en tuff dag men oerhört skoj ska det bli. Jag ska jobba på en förskola som ligger ca 200 meter från där vi bor. Det roliga är att på avdelningen där jag ska jobba går älsklingens systers dotter. Så det ska bli himla kul att vara där! Hon är ju bara för go och rolig! <3

Hoppas att ni har en bra kväll. Nu ska jag fortsätta att slappa i soffan. Vi hörs i morgon nån gång. Lär nog inte blogga på morgonen eftersom jag börjar jobba tidigt. Kram på er!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback