God morgon!

I´m back :-) Igår jobbade jag ju som sagt till kl fyra. Efter det så gick jag ner till stan för att träffa min mor en sväng, vi tog en After work -öl på Highlander inn. Mycket trevligt var det, inte ofta det händer. Älsklingen kom förbi när han hade jobbat klart så då drog han och jag hem. Vi skulle nämligen till Lilla krogen och äta lite middag, det var jättemysigt och supergod mat!! Jag käkade färsk pasta o kyckling med en jättegod sås. Trodde nästan att magen skulle sprängas haha. Så mätt jag blev! När vi var hemma igen var det bara soffhäng resten av kvällen.

Senare i eftermiddag ska jag, älsklingen och min mor hem till min moster i Lindö och ha en lite sen "julgransplundring"! Ser fram emot det :-) Tror att det blir ganska lugnt innan det, ska ner på stan en sväng och ladda på busskort och lite sånt bara.

Hoppas att ni alla har en bra dag :-) Hörs lite senare! Puss&kram

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback