God morgon..

Eller näe det är ingen god morgon idag.. Jag är så fruktansvärt trött! Hade först svårt att somna igårkväll, somnade strax innan kl tolv.. Sen vaknade jag klockan tre och kunde inte somna om på ett par timmar och nu har jag varit vaken sen klockan 6.30.. Måste ändå försöka tentaplugga idag trots tröttheten, får väll ta en powernap senare..

Det händer inte så mycket annars här hemma idag, bara plugg, och så ska jag skicka in min GTLU-rapport till läraren eftersom jag känner att det är onödigt att gå på seminariet idag när man ändå bara kan skicka in den istället. Ska ta en promenad bort till skolan ändå senare och lämna ett par böcker.

Hörs senare, puss&kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback