God morgon!

Har iofs varit vaken ca en timme men god morgon iallafall :) Har sovit som en stock inatt men skulle inte ha något emot att sova lite till.. Men men, det går ju inte. Idag är det skola som gäller. Först har vi seminarium mellan 9-12, sen ska jag och en klasskompis käka lunch och tentaplugga. Får se hur länge vi pluggar, sånt som märks :-)
 
Kattskrällena är redan i full fart med att busa.. De bara springer o leker med varandra. Ganska kul att se på! Förstår inte att de kan vara så pigga.. Jag brukar ju vara morgonpigg men nu bara för att det är skola så är jag trött.... Får väll ta en powernap när jag kommer hem i eftermiddag :)
 
 
Ha det så bra så hörs vi lite senare!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback