God morgon!

Är lite sådär småseg idag bara för att jag gick o la mig sen i går, såg på en film på 4an, Speed, den var så bra så ville se klart den. Somnade runt tolv och vaknade första gången kvart över fem... men som tur var kunde jag somna om efter ett tag och sov en timme och vaknade kl åtta istället. :)

Idag är det plugg som gäller (igen)... Jag ska först läsa några kapitel inför seminariet i morgon, och sen ska jag tentaplugga på eftermiddagen.. Måste även läsa klart ca 20 sidor i boken till nästa kurs. Klarade iallafall nästan av att läsa tre böcker i helgen. Ganska bra tycker jag :-)
Måste nog hinna med att komma ut en sväng också. Skulle vara skönt med en liten promenad. Får se när det blir.

Ha det bra så hörs vi lite senare! Puss å kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback