Godis.

Det där med att bara äta godis en gång i veckan, vet inte hur många gånger jag har försökt, det har gått bra några veckor men har aldrig lyckats hålla det över en lång tid. Jag är en riktig godisråtta :-p Nu försöker jag igen, får se hur länge det håller denna gång. Jag har min godisdag idag, resten av veckan har jag faktiskt inte ätit nått snacks eller godis! Men idag var jag så sugen på det så lika bra att äta då, right? Bara jag håller mig borta från det i helgen :)

Idag har det blivit lite tentaplugg, men jag är så otroligt trött så det är svårt att koncentrera sig. Hoppas på att få lite mer sömn natten som kommer. Undra om det var fullmåne inatt? Jag brukar sova sämre då... Måste kollas ikväll!


Kram så länge!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback