Godisråtta.

That´s me.. Var på Hemköp förut och köpte en del godis. Så himla gött det är alltså. Det blev bara massor lakrits, turkisk peppar, hallon/lakrits-döskallar och salta döskallar. Så nu har jag så att det räcker hela dagen. Plus att jag har chips som jag köpte igår, glömde ju bort dem till fotbollen så får nog äta lite idag istället. Vilken onyttig dag detta blir!

Jag har mått lite bättre nu de senaste timmarna än vad jag gjorde i morse, det är konstigt det där, jag mår alltid som sämst på morgonen när jag blir sjuk, men på dagen blir det bättre, inte alltid men oftast. Men det känns att det är något i kroppen, seg som fan så jag ska hålla mig hemma och ta det lugnt resten av dagen.

Hoppas på att må bättre i morgon, då ska jag ta en promenad runt strömmen, har inte orkat med det alls idag. Ska ta o plugga lite i morgon med, kan behövas :-)

Hörs lite senare!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback