Hemma.

Nu är jag äntligen hemma igen! Skoldagen har gått bra och snabbt! Hade ju som sagt ett seminarium på förmiddagen, men vi fick sluta redan klockan elva! Efter att det var slut så gick jag och en klasskompis till Subway och käkade lunch, finns det något godare?? Borde igentligen äta där oftare bara för att det är så gott och inte alls långt ifrån varken skola eller hemifrån. Ett plus är ju också att vi studenter har tio kronors rabatt på en meny med mecenatkortet ;-) Riktigt nice om man säger så. Så ett lite sent men bra nyårslöfte: Att äta oftare på Subway!

När vi hade ätit klart och var mätta och belåtna så gick vi till skolan för att tentaplugga. Det gick bra det med, men vi var rätt sega i slutet båda två så vi bestämde oss för att dra hem istället. Så nu sitter jag här o skriver lite, ska ta tag i mer pluggade snart.. Både tentaplugg och att läsa lite i en av böckerna till nästa kurs. Har blivit en riktig plugghäst de senaste två veckorna tror jag! Men kul är det, iallafall när det flyter på!

Hoppas att alla har det bra i regnrusket! Inget kul väder att vara ute i.. Puss&Kram

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback