Hoppsan.

Har visst inte blivit så mycket uppdatering idag! Sorry! Men jag har haft en del annat för mig, annat att tänka på osv... Men nu är jag häär. I förmiddags var ju jag o älsklingen ute på en promenad, skarphagen och tillbaka hem, riktigt skönt att vara ute även fast det var några minusgrader. Jag var påpälsad som tusan så jag tyckte att det var sommarvarmt typ! Haha.

Efter att vi kom hem blev det lite slappande, och kl fyra o framåt har vi sett på fotboll på tv och även hunnit med matlagning o att äta. Känner inte för att göra något speciellt ikväll så det blir en lugn kväll framför tv;n, både jag och älskling är ganska sega ikväll.

Om vi inte hörs mer ikväll så hörs vi i morgon igen! Kram kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback