Kväll..

Redan kväll.. Shit så fort dagen har gått! På morgonen/förmiddagen tog jag det bara lugnt här hemma, surfade runt lite på internet o så. Sen vid halv tolv gick jag över till kompisen, drack lite kaffe och så hade jag med mig några av bullarna som jag hade bakat för ett tag sen. Började se på film som var jättebra, så ville se klart den innan jag stack :) Nu sitter man här o tror nästan att det ska komma vampyrer upp ur golvet. Hahha näerå så farligt är det inte. Efter filmen stack jag hem och käkade lite lunch och efter det drog jag ner mot skolan och biblioteket där för att hämta mina reserverade böcker. Sen skulle jag ju plugga när jag kom hem, men var tog motivationen till det vägen??? Tappade nog bort den under dagen haha. Så det blev inget plugg, eller jo förresten, jag läste ju faktiskt en hel sida i en av böckerna innan jag la ner den igen. Jag får ta pluggandet i morgon förmiddag istället, vill iallafall få en av böckerna färdiglästa i morgon. Kanske en på söndag med?
 
När älsklingen kom hem lagade vi mat, det blev kalvstek och potatiskroketter. Mycket gott :-) Det blev efterrätt med bestående av semla som han hade köpt med sig hem när han gick från jobbet (för att jag ringde o tjatade på honom att köpa med sig eftersom jag precis fått reda på att semlesäsongen har börjat.) :-)
Nu sitter jag och skriver i bloggen medan älskling kollar på På spåret. Inget som jag brukar kolla på så jag roar mig med annat istället.
 
Ha en bra fredagskväll så hörs vi mer imorgon! Kraaam!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback