Mätt...

Jaa, jag är fortfarande mätt sen vi åt, ca två timmar sen.. Köttfärssåsen blev väldans lyckad måste jag säga. Det var ju jag som gjorde den. ;-) Hehe...
Har precis sett på Sveriges mästerkock och nu ska vi se inkognito. Mycket Pär Morberg på tv men han är bra!

Jag är ganska trött efter den här dagen, mycket plugg har det blivit.. Jag satt och pluggade en timme till senare på eftermiddagen, från ca 17-18. Kunde inte slita mig från den superintressanta boken om språk som jag tog hem från biblioteket idag. Kul att kurslitteratur kan vara intressant, det har nog aldrig hänt att jag fastnat så i en bok förr haha.. Tror nog att nästa kurs kommer bli superintressant.

Kram och godnatt, hörs i morgon!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback