Onyttiga dagen.

Då var den här igen, min onyttiga dag.. Det har fungerat över förväntan att bara vara onyttig en dag i veckan. Sitter och äter lite godis, ikväll lär det bli lite snacks som älskling köpte hem igår :) Jag ska även vara ganska onyttig till middagen ikväll, tänkte steka pannkakor och på dem måste man ju ha lönnsirap eller socker, perfekt att ta det på min onyttiga dag då :)

Det har inte hänt allt för mycket sen jag kom hem, jag tänkte kolla på någon film men jag hittade ingen bra att se på så än så länge har det inte blivit något filmtittande. Det känns väldigt konstigt att inte ha något att plugga på.. Men väldigt niceigt på samma gång så klart.

Ha det så bra så kanske vi hörs lite senare ikväll! Kram&puss.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback