Plugg.

Det har inte hänt allt för mycket idag, som planerat alltså :-) Har suttit och läst igenom mina anteckningar från kursen o pluggat på begrepp.. Katterna verkar vara lika slöa som jag är, de bara sover och sover. Beror nog på vädret, katter brukar ju vara slöa när det är regnigt..

Imorgon hoppas jag på att vara tillbaka på banan igen, utan ont i magen och piggare än piggast. Håller tummarna för det iallafall. Då kanske jag har lite mer att blogga om också ;-) för som sagt så händer det inte mycket här idag. Målade naglarna förut, ska försöka få till en bra bild, men det är väldigt svårt att få till en bra bild med detta fina nagellack för det är en rätt så mörk färg.

Kram så länge.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback