Seg dag.

Hej på er! Hoppas att ni har haft en bra dag?! Söndagskväll redan. I förmiddags var jag ute på en promenad, riktigt nice att röra på sig. Efter det blev det en del pluggande. Resten av kvällen kommer att gå till att slappa i soffan, känner mig ganska seg i kroppen, hoppas att jag inte är på väg att bli sjuk. Lite småtjock i halsen med, men det kanske bara är tillfälligt. Jag har inte tid att vara sjuk!

I morgon blir det jobb igen mellan 12-16 på samma ställe som förra veckan. Så himla kul att komma ut o jobba lite o inte bara gå i skolan, vi har ju en del "ledig" tid i denna kurs. Mycket att läsa men det får man göra på helgerna. :) Har ju ändå läst en hel del redan innan kursen började så det är inte så mycket kvar. Tror jag fick fem böcker lästa innan kursen började.

Får se vad jag gör i morgon förmiddag innan jobbet, ska försöka plugga om jag orkar annars får det bli någe annat.

Ha det så bra, hörs senare eller annars i morgon. Puss&Kram

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback