Segt.

Innan idag så kändes det jättebra inför tentan, men nu sen några timmar tillbaka känner jag mig osäker.. Jag vet att man inte ska tänka så men så är det varje gång dagen innan en tenta. Det kommer säkert att gå bra och gör det inte det så får jag väll göra en omtenta. Jag måste försöka tänka positivt även om det är svårt idag.. :) Tentorna hittills på utbildningen har ju gått jättebra så varför ska inte denna göra det med? *positivt tänkande*.

Förresten så såg jag på en apläskig skräckfilm förut, "prince of darkness", länge sen jag såg någon sån otäck film, men den va ruggigt bra!! Nu ska jag ta o fortsätta vila huvudet, ska läsa igenom anteckningarna igen sista gången ikväll och sen är det bara att hålla tummarna.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback