Slappa.

Hej på er. Oj så fort dagen har gått. Har fortfarande lite ont i halsen men det känns iallafall bättre. Jag var ju iväg till skolan i förmiddags och lämnade en bok, på hemvägen gick jag förbi Hallings och så tog jag även en sväng genom stan när jag ändå var i närheten. Hittade en ny topp! Jättefin. Ska fota den sen så får ni se. Sen har jag bara varit hemma och vilat.

Ikväll är det tvättstugan som gäller, men som tur är finns det inte så mycket att tvätta :-) Senare ikväll är det fotboll med. Arsenal spelar :) Köpte med mig en chipspåse hem, det är ju ändå lillördag. Jag tycker att chips inte är lika "farligt" att äta som godis och kaffebröd o sånt, chips känns lite mer okej faktiskt. Fler som tänker som jag? Sen behöver man ju inte äta chips varje dag för det. Men nu när det är fotboll på tv så vill jag gärna ha det.

Nu ska jag fortsätta att ta det lugnt, funderar på att fixa lite te. Hörs nog lite senare! Kraaam!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback