Söndag.

Hej på er! Hoppas att ni har sovit gott? Det har jag gjort, vi var hemma runt tolv inatt, somnade väll runt ett-tiden och vaknade halv åtta. Ganska lagom med sömn :) Vi hade askul igår! Det var verkligen trevligt. Vi var hos moster vid kvart över fem typ, då började vi med att dricka glögg ;-D Det var ju julgransplundring så då måste man ju självklart dricka glögg med :) Efter att vi hade druckit upp det så körde vi paketspelet, mamma hade fixat ihop massa småpaket med diverse nödiga saker :) Sen satt vi och slog tärning om alla paket, man skulle få en eller två sexor för att få ta paket. Sen när alla paketen hade delats ut skulle vi slå tärningarna ytterligare en gång och ta paket från varandra, vi ställde en klocka på 15 minuter så höll vi på o spela tills det ringde. Sen blev det lite matpaus innan paketöppningen, tapas och rödvin :) Fy bubblan så gott det var! Sen satt vi o snackade massor resten av kvällen, som sagt var det en riktigt trevlig kväll.

 

Idag har vi inte allt för mycket planerat, skönt att ha sånna dagar ibland. Vi får se vad vi hittar på. Jag måste iallafall ta mig ut en sväng för om jag bara sitter inomhus kommer jag att bli rastlös.. Jag har precis ätit frukost, skidorna är på i bakgrunden på tvn.

Vi hörs lite senare! :)

Många fina paket att spela om! :)
 
Innan paketöppningen, den högen med mest paket är min. :-)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback