Tjenixen!

Just nu sitter vi och tittar på guldbaggegalan, passar på att blogga lite också ;-). Det har inte alls blivit mycket pluggande idag, men så kan det vara ibland. Skyller på att jag har haft annat att tänka på. Haha. Jag vet faktiskt inte vad jag har gjort av den här dagen, helt sjukt att den bara försvann... Men det kan ju vara skönt att göra absolut ingenting ibland också.

Nu laddar jag för skolan, i morgon börjar en ny kurs.. Vi har kursintroduktion mellan 10-12, men det brukar aldrig vara två timmar långt. Mellan 15-17 har vi en föreläsning. Så det blir lite håltimme där, eller typ tre.

För övrigt så är jag jäääkligt godissugen, men det är ju bara måndag, vill inte ha min onyttiga dag redan, får bli senare i veckan..

Kram på er!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback