Tjing!

Så var det kväll igen. I morgon är det skola och det ska faktiskt bli riktigt roligt, roligt att träffa kurskamraterna och roligt att komma igång med allt igen. Dagen idag har bestått av plugg, plugg och så lite mera plugg. Har även varit i skolan och lämnat tillbaka några böcker och hämtat en annan bok som jag hade reserverat. Redan inne på fjärde boken i nästa kurs... Känner mig ganska effektiv :-) På eftermiddagen blev det massa tentaplugg. Läste igenom mina anteckningar några hundra gånger och pluggade lite matematiska begrepp :-)
 
Snart är det säsongspremiär för Sveriges mästerkock, kul att det programmet börjar igen, gillade verkligen förra säsongen så hoppas att denna blir minst lika bra.
 
Hörs mer i morgon! Kram kram.
 
 
 
Här försöker man plugga och så kommer denna krabat och lägger sig precis över min bok som jag läser i och börjar spinna som en tok. Snacka om att vilja ha uppmärksamhet :-) Så himla rolig han är den där Zigge!
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback