Tjohej!

Som vanligt så har även denna dag flutit på snabbare än ögat kan blinka. Dagen börjades när jag gick upp vid kvart över åtta, lite småfix här hemma och sen vid nio så satte jag mig och pluggade, läste klart en av mina tre böcker till nästa kurs. Sen strax innan tolv så kom Stefans föräldrar hit på lite fika. Det var väldigt trevligt! När dem hade gått så blev det ännu mer plugg. Har bara två kapitel kvar på bok nummer två. Så tänkte ta resten av den och den tredje boken i morgon. I veckan som kommer MÅSTE jag nämligen tentaplugga! Plus att läsa lite till seminarierna som vi har i veckan.
Resten av dagen har vi bara tagit det lugnt, var iväg till affären och köpte lite småsaker bara och lagade mat men annars har vi tillbringat kvällen i soffan.
 
Ha det så bra så hörs vi i morgon! <3
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback