Trött!

Jag har slagit mig ner i soffan sen ca 1,5 timme tillbaka. Det var riktigt nice att träna idag, skönt att komma igång igen! Men känner redan hur seg jag är i kroppen, kommer nog ha en jäkla träningsvärk i morgon. Det ska kännas att man lever. :) När jag kom in till Friskis var det första jag såg en stor tårta som man fick äta av om man ville. Men hallå, varför ska man äta tårta innan/direkt efter träning? Det är inget som jag hade lust med iallafall även fast det såg riktigt gott ut. Ganska stolt över mig själv att jag höll mig ifrån den som den gottegris jag är haha.

Det blir nog att sitta uppe ca en timme till iallafall sen dags att sova. Det är ju en dag imorgon också. :)

Kram och godnatt!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback