Färdigpluggat.

Som rubriken låter så har jag pluggat färdigt, för idag alltså. ;-) Har läst ut hela boken som jag lånade hem så i morgon kan jag lämna tillbaka den igen! Känner mig ganska effektiv! I morgon ska jag börja på den femte boken, sen får det vara lugnt med litteraturläsning inför nästa kurs för på torsdag får vi våran hemtentauppgift, det skulle vara fem frågor som vi ska svara på, ska få ihop 8 sidor text på det, kan bli intressant. :)

Skulle egentligen behöva komma ut och röra på mig lite, men jag vill inte ut i den här snön :( Så himla trist att skiten kom tillbaka! Tyvärr har jag tappat träningen lite, eller mycket, måste komma igång snart igen.. Jag var ju först förkyld o sen drog jag på mig magsjuka. Är fortfarande lite slö av den tror jag, det kunde ju hålla i sig ett par veckor efteråt den där tröttheten...

Jaja nog pratat om det, jag bara gnäller.. ;-)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback