God morgon.

Glad påsk på er! Skärtorsdagen idag ju :) Just nu sitter jag och äter frukost, sen ska jag färga håret och plugga lite, kan inte låta bli ;-)

Skrev visst inget mer igår, glömde helt bort det, sorry. Hade iallafall en bra dag! Efter att jag o morsan hade fixat pass så bjöd hon mig på lunch på Världens bar, vi åt hamburgertallrik o det va sååå gött!! Sen var vi även en sväng ner på stan, jag köpte hårfärg, nagellacksremover och några ansiktsrengöringsprodukter på apoteket, de hade 3 för 2 på det märket som jag brukar köpa så passade på att köpa hem. När jag kom hem igår så var det dags för tvättstugan. Mindre kul men men! Resten av kvällen blev det att slöa bara. Nice :)

Nu ska jag ta tag i dagen! Ha det så bra så hörs vi lite senare! Puss&Kram

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback