God morgon.

Hoppas att ni har sovit gott?! Det har iallafall jag gjort, vaknade vid 05.45 och kände mig pigg och utvilad. Nu ska jag ta det lugnt när hemma ett par timmar, sen vid halv tio ska jag och min kompis åka till Café Karlsson och äta frukostbuffé!! Så jäkla gött. Det kostar bara 69 kronor och man får äta huuuur mycket man vill, finns både vanlig "svensk" frukost och så finns ju den underbara engelska frukosten som jag alltid äter.

Efter att jag har kommit hem så blir det tentaskrivande. Måste iallafall ta minst en fråga idag, helst mer. Jag är faktiskt inte så taggad på att skriva idag heller men jag måste ju börja nån gång.

Ha en bra dag allihop så hörs vi lite senare. Kraaam!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback