God morgon!

Hej på er, hoppas att ni har sovit gott! Det har jag gjort, gick och la mig vid elva och somnade runt halv tolv nån gång tror jag. Sen vaknade jag av mig själv i morse klockan sex och gick upp och tvättade håret och duschade. :) Jag ska iväg till skolan idag, tänkte vara där vid åtta när biblioteket öppnar. Ska läsa så mycket jag orkar, får se om det blir en eller två böcker idag. Vi har typ 13 böcker att läsa under nästa kurs, en är ju redan avklarad. Igentligen behöver jag inte läsa i förväg innan kursen börjar men jag tycker att det är skönt att inte ha så mycket stress sen när det väl börjar.

Nu ska jag ta och äta lite frukost, det blir rostat bröd med ost och marmelad, sen blir det även lite yoghurt med smak av rabarberpaj ;-)

Ha en bra dag så hörs vi lite senare. Kram på er.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback